O nas
Jesteśmy grupą młodych, kompetentnych oraz dynamicznie działających osób. W naszych codziennych zadaniach znaczny nacisk kładziemy na sprawną organizację pracy przy zachowaniu elastycznych form działania.
Nasz zespół tworzą specjaliści z zakresu zarządzania, ekonomii, administracji oraz pedagogiki. Dodatkowo współpracujemy z wysoko wykwalifikowaną grupą praktyków oraz trenerów z wieloletnim stażem zawodowym. Firma Employees Sp. z o.o. powstała z myślą o świadczeniu usług w obszarze Human Resources.
W dobie komplikujących się warunków funkcjonowania przedsiębiorstw (tj. reorganizacji, ograniczeniach etatowych itp.) proponujemy kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi poprzez:
- selekcję i rekrutację pracowników
- zatrudnianie personelu tymczasowego
- outsourcing procesów biznesowych
- serwis ogłoszeniowy
- obsługę eventów i akcji promocyjnych
- Assessment Center/Development Center
- try & hire
- outplacment
- audyt dokumentacji
W naszej pracy stawiamy na profesjonalizm i umiejętność dostosowania się do zmieniających się potrzeb rynku pracy. Zadowolony Klient jest dla nas celem nadrzędnym. We wszelkich działaniach najważniejszy jest dla nas człowiek.