KOORYNATOR DZIAŁU ARCHIWUM I KORESPONDENCJI
Firma Employees oferuje swoim Klientom rozwiązania, które wspierają pozyskiwanie, selekcję i rozwój pracowników w organizacjach.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy consultingowej, poszukujemy do stałej współpracy:
KOORYNATOR DZIAŁU ARCHIWUM I KORESPONDENCJI
- Koordynowanie obiegu dokumentów wewnątrz firmy,
- Koordynowanie pracy archiwum,
- Współpraca i zarządzanie 5-osobowym zespołem,
- Współpraca z firmami zewnętrznymi.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, min. 2 lata,
- wyższe,
- Znajomość zasad zarządzania dokumentacją,
- Umięjętność organizacji, planowania i analizowania,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,
- Dokładność, rzetelność, umiejętność podejmowania decyzji.
- Stałą pracę, od poniedziałku do piątku, w wymiarze pełnego etatu,
- Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz,
- Miłą atmosferę pracy.
Prosimy o umieszczenie w przesyłanych dokumentach klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Employees Sp. z o. o., Warszawa, ul Bukowińska 2 lok 84 jako administratora danych osobowych na potrzeby powyższej rekrutacji oraz innych rekrutacji zgodnych z moim profilem zawodowym, jednocześnie oświadczam, iż zostałam/em poinformowana/ny o przysługującym mi prawie do poprawienia powierzonych danych w każdym czasie oraz żądania ich trwałego usunięcia.
W przypadku żądania trwałego usunięcia danych osobowych przyjmuję do wiadomości, iż proces rekrutacji może nie zostać zakończony ewentualnym wybraniem mojej osoby.”
Osoby zainteresowane powyższą ofertą, prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) z zaznaczonym numerem referencyjnym, na adres lub:
Employees Sp. z o.o.
ul. Bukowińska 2 lok. 84
02-703, Warszawa