Praca tymczasowa
Usługa realizowana jest w oparciu o Ustawę z dnia 9 lipca 2003 roku O zasadach zatrudniania pracowników tymczasowych oraz kierowania pracowników czasowych i osób nie będących pracownikami do wykonywania pracy czasowej (Dz. U nr 166 z dnia 22 września 2003 poz. 1608).
Praca tymczasowa zaspokaja potrzeby organizacji jeśli chodzi o elastyczność w reagowaniu na zwiększone zapotrzebowanie na pracę oraz odpowiada potrzebom pracowników, w zakresie godzenia życia zawodowego z życiem prywatnym, ma także swój wkład w tworzenie miejsc pracy i aktywizację zawodową bezrobotnych.
Pracownicy tymczasowi zatrudnieni przez naszą firmę, profesjonalnie zajmą się obsługą sekretariatów, recepcji, stanowisk call center, linii produkcyjnych i innych stanowisk, według potrzeb naszych Klientów. Duża elastyczność sprawia, ze możecie Państwo korzystać z naszego personelu w wymiarze kilku godzin, dni, tygodni czy miesięcy.
Korzyści dla firm zewnętrznych, płynące z wykorzystania pracy tymczasowej, to między innymi:
- obniżenie kosztów pracy,
- optymalizacja stanu i struktury zatrudnienia,
- zwiększenie produktywności i efektywności zatrudnienia,
- ograniczenie ryzyka i kosztów, związanych ze stałym zatrudnieniem personelu.
Nie boimy się zagwarantować Państwu najwyższej jakości świadczonych przez nas usług, dlatego każdy z projektów pracy tymczasowej objęty jest indywidualnie dostosowanym okresem gwarancyjnym.
W celu uzyskania szczegółowych informacji, dotyczących realizacji usługi oraz jej indywidualnej wyceny, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem po numerem telefonu 22 241-42-09 lub drogą mailową: biuro@employees.pl